.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشت دوباره مرگ‌های کرونایی به مازندران
۲ مازندرانی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان جان خود را از دست دادند.
بازگشت دوباره مرگ‌های کرونایی به مازندران

شمال نیوز : ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری شدند، و ۲ بیمار هم در این مدت بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

 

مرگ ۲ بیمار کرونایی

 

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در شبانه روز گذشته ۱۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۱ نفر در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او با اشاره به ثبت ۲ مورد فوتی کرونایی در این مدت در حوزه این دانشگاه، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۵۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، از مردم خواست حتما" پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

 

افزایش بیماران بستری

 

دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در این مدت ۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

او با بیان اینکه اکنون ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری هستند.

مظفرپور گفت: در شبانه روز گذشته، مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.